Kezdőlap » Hírek - Aktuális » Az új elektronikus ügyintézés lehetőségeiről és a kistérségi ügyfélkapcsolatok bővítéséről tartottak tájékoztatót az APEH Észak-magyarországi Regionális Igazgatóságának szakemberei Egerben

Az új elektronikus ügyintézés lehetőségeiről és a kistérségi ügyfélkapcsolatok bővítéséről tartottak tájékoztatót az APEH Észak-magyarországi Regionális Igazgatóságának szakemberei Egerben

Ez a cikk több mint egy éves információkat tartalmaz!

Az informatika fejlődésével lépést tartva, az adóhatóság is szélesítette az elektronikus ügyintézés palettáját a hatékonyabb kiszolgálás érdekében július 1-től.

Lehetővé tették konkrét ügyekben is a telefonos ügyintézést, az Ügyintézői Contact Center /ÜCC/ bevezetésével. Az ügyfélkapcsolatok bővítésének eredményeként szeptember 1-től Encsen és Szerencsen ügyfélszolgálati irodát nyitott az adóhatóság.

Pásztor Csilla


Tovább az archívumra