Kezdőlap » Hírek - Aktuális » Piac-drive

Piac-drive

Ez a cikk több mint egy éves információkat tartalmaz!

A gyöngyösi piaccsarnok új szolgáltatással bővült, az úgynevezett „Piac Drive”- val. A szolgáltatás lényege, hogy a piaccsarnokban működő üzletek többsége telefonon vagy email-ben fogadja a lakosok rendeléseit, és összekészítik a csomagokat, így sorbanállás nélkül, előre egyeztetett időpontban át tudják venni a megrendelt termékeket az adott üzlet hátsó bejáratánál.

Új kezdeményezést indítottak a piaccsarnok üzletei, ugyanis a kijárási korlátozás nehezebb helyzetet teremtett számukra, melyhez alkalmazkodniuk kellett. Közös megegyezés alapján megszavazták az úgynevezett „Piac Drive” szolgáltatást.

– Az eredeti terv az volt, hogy a piac társasháznak a két szervizútján előrendelések alapján, akár autóval is be tudnak majd hajtani a vásárlók és úgymond csak az autóba kiadjuk a csomagokat, de etz több szempontból sem tudtuk kivitelezni – mondta el Brezóczkiné Baracskai Sarolta, a piaccsarnok közös képviselője.

Ezután döntöttek úgy, hogy a rendelés folyamata nem változik, de a vásárlók gyalogosan tudják megközelíteni a hátsó bejáratot és átvenni az előre elkészített csomagokat.

– Közeledik a húsvéti ünnep, ami most egy kicsit más lesz, de azért gondolom, hogy csak nagyobb vásárlói rohamra készül minden üzlettulajdonos, hogy pont ez miatt minél többen vegyék igénybe ezt a szolgáltatást, mert így tudjuk szerintem leginkább biztosítani a távolságtartást – tette hozzá.

A közös képviselő hozzátette, hogy a Gyöngyösi Piaccsarnok facebook oldalán az érdeklődők tájékoztatást kapnak az aktuális hírekről, változásokról, nyitvatartásról, árakról és akciókról. A „Piac Drive-hoz” a képernyőn látható üzletek csatlakoztak. A vásárlók a táblázatban jelölt elérhetőségeken kereshetik fel őket a rendeléseikkel kapcsolatban. Az egyik üzlet vezetője elmondta, miért tartja fontosnak ezt a kezdeményezést.

– Úgy gondoltuk, hogy a mostani helyzetben ezzel tudunk az embereknek segíteni, mert ahol mondjuk nem egyszerű megoldani, hogy ki mikor legyen kivel otthon, akkor csak egy telefonjába kerül, összerakjuk, megmondja, hogy mikor tud jönni vagy neki, hogy jó és akkor már tud is tovább menni, tehát nem vesz több plusz időt igénybe – mondta Veres Viktória.

A szolgáltatást a veszélyhelyzet ideje alatt folyamatosan biztosítják, hiszen a kezdeményezés célja, hogy minimalizálják az emberi kontaktust, ezzel védve vásárlóikat és dolgozóikat.


Tovább az archívumra