Hétfőtől ismét megnyitja ügyfélszolgálati irodáit a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt., így Gyöngyösön is újra lehet személyesen ügyet intézni. Az ügyfelek és a társaság dolgozói egészségének megőrzése érdekében a gyöngyösi irodában is egyszerre egy ügyfél tartózkodhat. Továbbá kötelező az orrot és a szájat eltakaró maszk viselése védettségi igazolvány birtokában is. A pótdíjmaximalizálás vagy a részletfizetés pedig továbbra is kérhető e-mail-en.
Hétfőtől a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. irodái megnyitnak. A társaság ezzel kapcsolatban néhány szabályt fogalmazott meg a személyes ügyintézőknek a koronavírus-járványra való tekintettel. Ilyen például az is, hogy egyszerre egy ügyfél lehet bent az irodában, 3 budapesti kivételével, így Gyöngyösön is erre kell számítaniuk a lakosoknak.
– Mindenkit kérünk, hogy az orrot és szájat eltakaró maszkot viseljen, a belépést követően a kihelyezett kézfertőtlenítőt használja. Kint a várakozás során legalább a 1,5 méteres távolságot kérjük, hogy mindenki tartsa be. Javasoljuk, hogy kísérő nélkül érkezzenek, minél kevesebben várakozzanak kint az ügyfélszolgálat előtt. – mondta Bartal Tamás, a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. vezérigazgatója.
Bartal Tamás emellett kéri az ügyfeleket, hogy lehetőség szerint készpénz helyett részesítsék előnyben a bankkártyával, okostelefonnal való fizetést. Továbbá betegen ne keressék fel az irodát. Egyébként a cég ügyfélszolgálati irodáiban rendszeresen a fertőtlenítés – tette hozzá.
– Egyébként pedig a normál esetben megszokott ügyintézési módnak megfelelően a pótdíjmaximalizálás, illetve a részletfizetés email-en is kérhető, tehát aki, ilyen ügyet akar intézni, annak nem kell személyesen megjelennie az ügyfélszolgálaton. – tájékoztatott a vezérigazgató.
További információt a +36 (36) 587-500-as telefonszámon, és az ugyfel@nemzetiutdij.hu, ugyfel@hu-go.hu email címeken kérhetnek az ügyfelek, vagy a társaság weboldalán (nemzetiutdij.hu) tájékozódhatnak.