Kezdőlap » Hírek - Aktuális » Környezetbarát intézkedés: egyetlen szatyor, többszöri vásárlásra

Környezetbarát intézkedés: egyetlen szatyor, többszöri vásárlásra

Ez a cikk több mint egy éves információkat tartalmaz!

Az egyszer használható műanyag termékek betiltásával párhuzamosan Magyarország egyik legnagyobb áruházlánca az eddiginél masszívabb, környezetbarát zacskókkal rukkolt elő. A lépésnek van súlya: évi 150 tonna műanyagot hasznosítanak újra. A cég fontosnak tartja a környezetvédelmet és a vásárlók is örülnek a kezdeményezésnek, hiszen egyre többen használnak újrahasznosítható tasakokat.

„Egyetlen szatyor, többszöri vásárlásra”. Új, az eddigieknél vastagabb, többször újrahasználható bevásárló szatyrokat dobott piacra Magyarország egyik legnagyobb áruházlánca. A cég becslése szerint, így 22 millióval kevesebb táskát fog értékesíteni, ami csökkenti a hulladék mennyiségét és a környezeti terhelést.

– A korábbi egyszer használatos műanyag szatyrokat könnyedebben újrahasznosítható és többször használható verzió váltotta fel. Ezek a tasakok legalább 20 %-ban már önmagukban is újrahasznosított hulladékot tartalmaznak, ezek vastagabbak, mint a korábbiak, így többször felhasználhatók bevásárláshoz, alkalmanként akár 15 kg súlyhatárig. Ezzel mi egyébként megdupláztuk a korábbi tasakok teherbírását, élettartalma is hosszabb. – mondta Hevesi Nóra, a TESCO-GLOBAL Zrt. kommunikációs igazgatója.

A kommunikációs igazgató azt mondja, egyre több vásárló keresi a jó minőségű, de egyben környezetbarát tasakokat.

– Biztos, hogy lesz kellettje, mert sokan szeretik a környezetkímélő dolgokat, én is. – mondta Mezner Andrásné.

Tehát a vásárlók pozitívan fogadták az áruház döntését. A cégnek további tervei is vannak.

– /Mi egyébként azt is vállaltuk, hogy 2025-ig tehát 4 éven belül valamennyi sajátmárkás termékünk csomagolását teljes egészében újrahasznosíthatóvá tesszük. – mondta Ágainé Szegedy Márta.

Tehát az áruház mindig törekszik újabb környezetkímélő intézkedéseket bevezetni, hiszen ez illeszkedik a fenntarthatósági stratégiájukba is, miszerint a működésünkben keletkező hulladékot az új termékekben próbálják hasznosítani.


Tovább az archívumra