Ez az új reklámfajta az utóbbi időben nagy sebességgel hódít teret magának a közösségi oldalakon.

Sas István Filmrendező, reklámpszichológus előadása a lájkolható reklám más néven a szerethető reklám nevet kapta. Ezzel az új reklámfajtával ismertette meg a közönséget. A lényeg, hogy a reklámot megszerettessék a fogyasztóval, a nézővel. Az Internet és a közösségi oldalak segítségével. Az előadáson a közösségi és videó megosztó oldalakon terjedő reklám szerepéről esett a legtöbb szó. A leghíresebb ingyenes videó megosztó oldalra naponta 2 milliárd kattintás érkezik.
Az érdeklődők reklámfilmeket, bejátszásokat, sőt még Jézus facebook oldalát is megnézhették. Az a cég, amelyiknek sikerül egy jó reklámmal rajongókat szerezni az Interneten 0 forintos költséggel akár milliós haszonra is szert tehet.
Az előadás költségeit a főiskola TÁMOP pályázatból fedezte.
Tóth Benjamin