Kezdőlap » Hírek - Aktuális » A Magyar Turizmus Zrt. külföldi piacokon népszerűsítené 1-1 kiemelt idegenforgalmi termékét

A Magyar Turizmus Zrt. külföldi piacokon népszerűsítené 1-1 kiemelt idegenforgalmi termékét

Ez a cikk több mint egy éves információkat tartalmaz!

Ennek keretében Külképviselők a régióban címmel szerveztek konferenciát a hazai és környező országokból érkező turisztikai szakembereknek. A régió legnagyobb vonzerejét változatlanul a bor-és wellness-turizmus jelenti.

Külképviselők a régióban. A Magyar Turizmus Zrt. indította útjára 2007-ben, az Észak-magyarországi régió 1-1 kiemelt idegenforgalmi termékének külföldi piacon történő népszerűsítését. Az idén a szlovák, az ukrán és a román külképviselők folytattak eszmecserét az üdülési lehetőségekről a hazai turisztikai szakemberekkel. A külföldi vendégeket leginkább a gyógyvizek, wellness szolgáltatások, a bor és a gasztronómia vonzza az Észak-magyarországi régióba. A júniusi és a júliusi fesztiválokra, a Kulturális Turizmus jegyében sok külföldi vendégre számítanak.

Pásztor Csilla


Az Aktuális napi hírei (2009-04-03 )

Tovább az archívumra