Kezdőlap » Hírek - Aktuális » Debütált a Mátra első közösségi bora

Debütált a Mátra első közösségi bora

Ez a cikk több mint egy éves információkat tartalmaz!

A közelmúltban debütált a Mátrai borvidék első közösségi bormárkája, a MyMátra

A tavalyi borvidéki arculatváltással egyidőben született meg a közösségi bor gondolata, melynek célja, hogy bemutassa a borvidék illatos fehérszőlő-fajtáinak sokszínűségét, és megszólítsa a fiatal borkedvelőket. A közösségi bornak minimum három illatos szőlőfajta házasításából kell állnia, és kizárólag reduktív csendes bor lehet, a hordóhasználat nem engedélyezett. A MyMátra vizuális világa leginkább érzésekre, hangulatokra, színekre épül. A címkén a borokban fellelhető íz- és illatjegyek jelennek megés minden címkén egyértelműen beazonosítható a bort készítő borászat, valamint az is, hogy az adott pincészetnek mit jelent a Mátra. A megújulás első lépése a borvidék arculatának frissítése volt, amellyel 2021 szeptemberében, a 30. Budapest Borfesztiválon találkozott először a közönség, most pedig elérkeztek a második lépéshez, ami az első mátrai közösségi bor megalkotása volt.


Tovább az archívumra