Január elsejétől pedig az új jogszabályok új feladatokat adnak az ott dolgozó köztisztviselőknek. A 25 település ügyeit intéző okmányiroda munkásságával többnyire elégedettek, ám akadnak kivételek.

Horváth Gábor okmányiroda vezető szerint 1,5 év alatt pozitív visszajelzéseket kaptak, 2010 májusától ugyanis megszűnt a sorszámos ügyintézés. Ennek ellenére akad olyan ügyfél, aki elégedetlen. Szabó László lejárt jogosítványának orvosi vizsgáját szerette volna megújítani, időpontot azonban csak február elejére kapott.
Horváth Gábor elmondása szerint ma már nincs sorban állás, sőt gyakori, hogy a személyesen érkező állampolgárokat 2 ügyfél között fogadják, ezért sem érti a panaszt.
Szabó László azt is nehezményezi, hogy kedden és csütörtökön zárva van az iroda, valamint azzal sincs megelégedve, hogy külön okmányként kell kezelni a lakcímigazolót, a jogosítványt valamint a személyigazolványt. Szerinte átláthatóbb lenne, ha egy kártyán lenne minden, amelyet az interneten tudna ellenőrizni.
Az elmúlt időszakra nem volt jellemző, az elégedetlenség az állampolgárok részéről. Remélik, hogy a panaszos ügyfél problémáját időben sikerül majd megoldani.
Szőlősi Szabina