Az ügyfelek gyorsabb kiszolgálása. Ez volt a legfontosabb célja a gyöngyösi önkormányzat 40 millió forintos „Szervezetfejlesztés az önkormányzatoknál” című ÁROP pályázatának. A projektzárón ez elvégzett beruházást értékelték a szakemberek a városházán.
A Gyöngyösi Önkormányzat már a második államreform operatív program keretében megvalósuló projektjét valósítja meg. 2008-ban 20 millió forint támogatást nyert az önkormányzat a hivatal szervezetfejlesztésére, iktatóprogram bevezetésére. Ennek folytatására pályáztak, és további szervezetfejlesztésre 40 millió forintot nyert az önkormányzat – hangzott el a projektzárón.
Ennek segítségével az ügyfeleket gyorsabban tudják kiszolgálni, a közszolgáltatásokhoz gyorsabban és magasabb színvonalon férhetnek hozzá, és az ügyintézésre elektronikus úton is bejelentkezhetnek.
Két alkalommal ügyfél-elégedettségi kérdőíveket is kitöltetnek a város lakóival. Arra keresik a választ, hogy mennyire ismerik az önkormányzatnál folyó munkát és a városban folyó fejlesztéseket. A projekt megvalósítói, ezúton is kérik a gyöngyösieket, hogy válaszadásukkal segítsék a várost járó kérdező biztosok munkáját. Az önkormányzati dolgozókkal is kitöltették az elégedettségi kérdőívet. A kérdőívek kiértékelését követően közszemlére bocsájtják az eredményeket. A jó tapasztalatokat a projektzárón meg is osztották olyan önkormányzatok vezetőivel, akik ezután pályáznak hasonló forrásra.