Városmarketing Gyémánt Díjat kapott a gyöngyösi önkormányzat. Két rendezvényt is ezzel a védjeggyel ismert el a Magyar Marketing Szövetség.
A 2014-es Gyöngyösi Szüreti Napok és Fehérbor Fesztivál-, valamint a XIV. Gyöngy Nemzetközi Folklórfesztivál marketing-tevékenységének elismeréseként, rendezvény-esemény kategóriában vehették át a díjakat.
Ezek a tavalyi Szüreti Napok és Fehérbor Fesztivál képei. A rendezvény marketing tevékenysége lett gyémánt díjas, a Gyöngy Nemzetközi Folklórfesztivállal együtt. A neves szakemberekből álló zsűri a gyöngyösi önkormányzat két pályázatát is jutalmazta, amivel a Magyar Marketing Szövetség elismeri, hogy az önkormányzat színvonalas városmarketing tevékenységet végzett. A védjegy használata 1 évre szól, ami segíti a turisztikai népszerűsítést is.
A két pályázat az önkormányzat, a Gyöngyös-Mátra Turisztikai Egyesület, valamint a Gyöngyök Kulturális és Közgyűjteményi Központ együttműködésének köszönhetően valósult meg.
Az elismerés nagyon jó visszajelzés azok felé, akik tevékenyen vettek részt, vagy vesznek részt egy szervező és marketing munkában.
A két nagy rendezvényben közös a grafikai munka, amit Garai Gábor végzett – tette hozzá a vezető, ami hozzá segítette a szervezőket a sikerhez. A néptáncfesztivál szervezésében pedig a Vidróczki Néptánc együttesnek is elévülhetetlenek az érdemeik.