Ez a cikk több mint egy éves információkat tartalmaz!
Nemcsak az ország legnagyobb, hanem a leginkább ügyfélbarát gázszolgáltatója címét is el szeretné nyerni a Tigáz Zrt., ezért is döntöttek úgy, hogy mind a 11 megyében működő irodájukat átalakítják, ügyfél centrikusabbá teszik. A beruházások összege közel 100 millió forint.
Ezentúl nincs esőben várakozás, nincsenek kígyózó sorok a szolgáltató előtt, van azonban, klímatizált váróterem, gyorsabb ügyintézés, korszerű ügyfélszolgálati rendszer.
A 100 millió forintba nemcsak az irodákat újították fel, hanem különböző fejlesztéseket is végeztek és az internetes rendszert is modernizálták. Gyöngyösön a régi iroda mérete nem bírta el a napi 120- 150 ügyfelet, ezért itt ez a legszembetűnőbb változás.
A gyöngyösiek már egy hónapja használhatják az új irodát, hivatalosan azonban csak tegnap adták át.
Hliva Éva