Ez a cikk több mint egy éves információkat tartalmaz!
A gyöngyösi divatáru kereskedők már arra panaszkodnak, náluk is jóval kevesebb a vevő.
Csábító akciókkal, leárazásokkal próbálják értékesíteni áruikat a ruházati boltok tulajdonosai a válság idején. A kiskereskedők tapasztalatai szerint a megszorításoknak köszönhetően ugyanis megcsappant az emberek vásárlási kedve. Amennyiben mégis bevásárlásra kerül a sor, csak a legszükségesebb dolgok kerülnek a kosárba. Amikor minden forint számít, sokan a szórakozáson és a ruhavásárláson spórolnak.
A csökkenő vásárlási kedvet nem csak a kis üzletek, hanem a nagykereskedések is érzékelik.
Sok női magazin is feladatának érzi, hogy foglalkozzanak a témával és felteszik a nagy kérdést, hogyan legyünk csinosak kevesebb pénzből. Sokak szerint az ízlés nem pénz kérdése, mások viszont a kevés, de minőségi ruhadarabok beszerzésére szavaznak.
Nagy Réka