Kezdőlap » Hírek - Aktuális » Márti válaszol – virtuális kolléga az Egererdő csapatában

Márti válaszol – virtuális kolléga az Egererdő csapatában

Ez a cikk több mint egy éves információkat tartalmaz!

Virtuális kollégával bővült az Egererdő Zrt. csapata. Mártit a Mátravasút fiatal munkatársai hozták létre, mivel az ügyfélszolgálatra nagyon sok telefon érkezik olyan általános kérdésekben, mint a nyitvatartás, vagy a kisvasút menetrendje. Márti a legnépszerűbb közösségi oldalon, és annak chat felületén is megtalálható, így gyorsan és könnyen tud válaszolni az utasok kérdéseire.

Útvonalak, programok, menetrend, nyitvatartás, díjszabás és látványosságok a Mátravasútnál. Az ezekkel kapcsolatos kérdéseket már nem csak személyesen és telefonon, hanem chat felületen is feltehetjük. Októbertől fejleszti az Egeredő Zrt. új chatbotját, amely jelenleg is tesztüzemben működik.

Márti azért született, mert a társaság munkatársai rengeteg telefont kapnak általános témákban.

– Nem csak az aktuális menetrendet, az aktuális díjszabást ismeri, hanem a pályaszakaszokat, a Mátravasút múltját, illetve a gördülő állományt is nagyon jól ismeri, így ilyenfajta kérdésekre is lehet tőle választ kapni. – mondta Vigh Ilona, az Egererdő Zrt. kommunikációs és közjóléti vezetője.

Márti ezen kívül ismeri a környékbeli látványosságokat is, üzenetben például akár a Kozmáry-kilátóról is kérdezhetünk. A virtuális kolleganő létrehozásához nem volt szükség technikai fejlesztésre, az Egererdő Zrt. fiatal munkatársainak kreativitása, tudása nyomán jött létre, ami követendő példa lehet a többi kisvasút számára is – tette hozzá Vígh Ilona.

– A Mátravasút nevével jól összecsengő Márti névre azért került a választás, mert a vasutasok körében általában a mozdonyokat is női nevek után nevezik el, így történt ennek a névnek a kiválasztása. – mondta az Egererdő Zrt. kommunikációs és közjóléti vezetője.

A chatbot jelenleg tesztüzemben működik, de ha sok pozitív visszajelzést kapnak az utasoktól, az Egererdő tervei szerint a többi járaton is létrehoznak hasonló virtuális munkatársat. A fejlesztők arra kérik az utasokat, teszteljék Mártit, és ha bármilyen problémát észlelnek, jelezzék feléjük, hogy tökéletesíteni tudják az alkalmazást.


Tovább az archívumra