Kezdőlap » Hírek - Aktuális » A szolgáltató változik, az ár és a minőség nem

A szolgáltató változik, az ár és a minőség nem

Ez a cikk több mint egy éves információkat tartalmaz!

Szeptember elsejétől az MVM Next veszi át az egyetemes áramszolgáltatást az ELMŰ-ÉMÁSZ szolgáltatási területén, így Gyöngyösön is. Emiatt az érintett ügyfelek augusztus végén egy végszámlát kapnak majd. A pontos elszámolás érdekében az eddigi szolgáltató arra kéri a lakosokat, hogy ebben a hónapban a megszokott módon adják meg mérőállásukat. A szolgáltatóváltás a villamosenergia árát és minőségét nem befolyásolja, ám az ügyfélszolgálati elérhetőségek változni fognak.

Az ELMŰ-ÉMÁSZ még februárban jelentette be, hogy visszaadja a villamos energia egyetemes szolgáltatási engedélyét. Szeptember elsejétől az MVM Next veszi át az ügyfeleket, így ősztől minden számlát ők állítanak ki. Az online számlabefizetés egy másik felületen történik, az ügyfélszolgálati irodák helyszínei nem változnak, azonban azokat már az MVM Next üzemelteti majd.

– A szolgáltatóváltás nincs hatással a villamos energia árára, azt továbbra is a megszokott díjakon számlázza majd az új szolgáltató is, illetve természetesen a villamosenergia szolgáltatás minőségére sem lesz hatással a mostani váltás. – tájékoztatott Losonczi Gergely, az E.ON Hungária Csoport vállalati kommunikációs vezetője.

A változás miatt a jelenlegi számlázási és nyilvántartási rendszert lezárják, emiatt az ELMŰ-ÉMÁSZ minden ügyfél részére augusztus utolsó napján végszámlát készít.

– Az ELMŰ-ÉMÁSZ arra kéri az ügyfeleket, hogy augusztus elseje és 28-a között olvassák le és adják meg a mérőállásukat az ELMŰ-ÉMÁSZ telefonos vagy online ügyfélszolgálatán. Így tudják segíteni azt, hogy minél pontosabb legyen ez a végszámla. – mondta Losonczi Gergely.

Ha valaki ezt nem teszi meg, akkor a szolgáltató a fogyasztási szokásoknak megfelelően, becsléssel határozza meg a végszámla összegét.

A számlájukat csoportosan beszedési megbízással fizető ügyfeleket a bankok központilag módosítják az új szolgáltatóra.

Ha valakinél lejárt tartozása miatt kikapcsolta a szolgáltatást a jelenlegi ÉMÁSZ, a visszakapcsolást akkor tudja intézni, ha a tartozását az eddigi szolgáltatónál rendezi. A cég kapcsolatban marad az ügyfelekkel, hiszen minden műszaki beavatkozást igénylő feladatot elvégez a jövőben is, mint a mérőórák felszerelése, cseréje, vagy ellenőrzése.


Tovább az archívumra