A nyugat-európai színvonalú szolgáltatást nyújtó iroda átadása azonban csupán az első lépés afelé, hogy valóban tartalommal töltsék meg a Gyöngyös-Mátra Turisztikai Desztinációs Menedzsment új szlogenjét: Élmény minden évszakban!

Ahhoz, hogy az idegenforgalom az eddiginél szervezettebben folytatódjon tovább, az infrastrukturális alapot az az informatikai rendszer jelentheti, melynek révén a vendég megtudhatja, hol vannak szabad szobák, milyen gyerekprogramok vagy gasztronómiai rendezvények várják őt a Mátrában. Itt, a Tourinform iroda előtt egy színes érintőképernyős információs terminál lesz felállítva, mely a nap 24 órájában nyújt majd segítséget a turistáknak. A legszembetűnőbb mégis magának az irodának az átalakulása.
A tourinform iroda nem csak a városé, hanem az egész Mátráé, és valamennyi érintett település és vállalkozás számára nagy lehetőséget jelent – emelte ki Réthy Béla alpolgármester – aki arra figyelmeztetett, hogy a TDM további működtetése is anyagi áldozatokkal jár.
A TDM tagjai azt várják, hogy már rövid távon is látványos eredményei lesznek a Mátrai turizmus fejlesztéséért tett lépéseiknek.
Borbándi Erik