Kezdőlap » Hírek - Aktuális » Új arculat

Új arculat

Ez a cikk több mint egy éves információkat tartalmaz!

A hagyományokat és a legújabb trendeket figyelembe véve teljesen új arculattal és címkékkel jelentek meg a Borpalota Borászat borai a nagyközönség előtt. A borkóstolóval és pincelátogatással egybekötött eseményen Káli Ildikó sommelier előadását is meghallgathatták a szakma képviselői.

Új címkecsalád, arculat, borkóstoló és kötetlen beszélgetés – a Borpalota Borászat és Szőlőbirtok tartott borbemutatót a szakmai közönség számára.

A 2014-es évjárattól két márkacsaláddal jelennek meg a piacon. Az alap márkájuk Borpalota név alatt fut, a borászat prémium márkacsaládja pedig az 1014 elnevezést kapta.

– Gyakorlatilag ez az 1014 a Kékes magassága, tehát Mátrának és Magyarországnak a legmagasabb pontja, és ezzel jelképezni szerettük volna, hogy a borászatunk egy magas minőségű, egy nagyon szép, karakteres termékcsaládot hozott létre, és ez az 104 nekünk egy brand-et jelent, és a későbbiekben is ebben a termékcsaládban, abban az évjáratban a legszebb, a legjobban elkészített borokat szeretnénk beletenni – mondta el Dunai György Sándorné ügyvezető.

A borkóstolóval egybekötött bemutatón Káli Ildikó sommelier előadását hallhatták a megjelent turisztikai szakemberek, vendéglátósok, és szakmai újságírók.

A borszakértő a sommelier, a pincészetek és az éttermek közötti kapcsolatról beszélt, emellett pedig értékelte a felkínált borokat.

A Borpalota ügyvezetője elmondta: közel 13 ha szőlőterülettel rendelkeznek, melynek a nagy részét kivágták és újra telepítették.

– Elsősorban olyan fajtákat, amelyek a Mátra borvidéken nagyon jól érzik magukat, és piacképesek, elsősorban illatos fajtákat, Sauvignon Blanc, Irsai Olivér, Szürke barát, Olasz Rizling, és kékszőlőbe pedig Kékfrankost telepítettünk – ismertette.

A szakmai bemutatót követően pincelátogatáson vehettek részt a megjelentek.


Tovább az archívumra