Bor Roadshow vette kezdetét. Országjárásra indultak Tokajból a magyar szőlő- és borágazat szakemberei. A bormarketingről szóló konzultáció állomásai többek között érintik a tokaji, a mátrai, a badacsonyi, továbbá a szekszárdi és villányi borvidéket is.
Bor Roadshow érkezett Egerbe! A Magyar Turisztikai Ügynökség és a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa közös szervezésében hat borrégióba látogatnak el a borágazat szereplői és a bor szerelmesei.
A RoadShow célja, hogy a hazai szőlő- és bortermelők, valamint a borturizmusban dolgozók megismerhessék a magyar borokra, a magyar márkára vonatkozó marketingkoncepciót, szakmai párbeszédet folytathassanak, valamint előadhassák ötleteiket a magyar bor hírnevének öregbítésére akár külföldön is.
Az előadássorozat tematikája minden állomáson megegyezik, azonban az egyes régiókra jellemző stílusjegyek, értékek kapcsán eltérő kérdéseket fogalmaznak meg a prezentációk, kerekasztal beszélgetések során.
A marketingkoncepció kiemelt feladata a szakmaiság és a borról való kommunikáció ötvözése. Ennek része egy egységes magyar bor márkastílus létrehozása, ezért a Magyarországra látogató külföldi borfogyasztók, kereskedők, továbbá a magyar borok iránt érdeklődők számára létrehozzák a bor.hu információs portált.
Az oldalon a magyar borvidékekkel, a borkultúrával és az egyedi termékekkel kapcsolatban is tájékozódhatnak a borszeretők.