Kezdőlap » Hírek - Aktuális » Vitaminpótlás

Vitaminpótlás

Ez a cikk több mint egy éves információkat tartalmaz!

A téli időszakban is nagyon fontos, hogy támogassuk immunrendszerünket a megfelelő vitaminbevitellel, hiszen a hideg hónapokban könnyebben kaphatunk el betegségeket szervezetünk legyengülése miatt.

A téli hónapokban szervezetünk ellenállása csökken, ezért nagyon fontos, hogy vitaminokkal tudjuk erősíteni immunrendszerünket, ezáltal védekezni tudjunk a hidegben terjedő vírusok ellen. A fagyos hónapokban szívesebben töltjük a meleg szobába napjainkat, ám a három hónapot felölelő időszakban a napfény, a szezonális gyümölcsök és a mozgás hiánya komoly megpróbáltatásokat okoz mindannyiunk számára.

színes zöldségek és gyümölcsök, s ezt úgy tudjuk biztosítani, hogy naponta négy adagot együnk meg ezekből, színesek legyenek, és mindenképpen az évszaknak megfelelően, tehát együnk savanyú káposztát, vörös káposztát, a cékla, a sütőtök nagyszerű választás, vagy a mutsu alma,a rendes idared alma, a narancs, mandarin. Fontos, hogy ezekből a négy adagból legalább egy-két adagot nyersen együnk, együnk többször keveset – magyarázta Nagy Kovács Magdolna dietetikus.

A változatos étkezés mellett megfelelő folyadék bevitellel, csipkebogyóteával tudjuk biztosítani a vitaminpótlást. A szakember az ajánlja, hogy napi 8 bögre folyadékot és ezen belül is vizet vigyünk be szervezetünkbe.

A mozgás is elengedhetetlen része az egészség megőrzéséhez, napi fél órás sétával is már sokat tettünk szervezetünkért. Nagy Kovács Magdolna hozzátette ha sokat tartózkodunk zárt térben javasolt gyakran szellőztetni, hiszen ezzel is megelőzhetjük a baktériumok terjedését.


Tovább az archívumra