A veszélyhelyzet miatt november 16-tól határozatlan ideig szünetel az ügyfélfogadás a Mátra Hulladékkezelő Nonprofit Kft. irodáiban. A közszolgáltató telefonon és email-ben áll ügyfelei rendelkezésére. Átmenetileg nem végeznek házhoz menő lomtalanítást, és a hulladékudvart is csak előzetes bejelentkezés után lehet felkeresni.
A gyöngyösi hulladékudvar november 16. óta csak előzetes időpontfoglalás után fogadja ügyfeleit. A vírushelyzet miatt a hulladékudvarban egyszerre 1 jármű és maximum 2 személy tartózkodhat, akiknek kötelező maszkot és kesztyűt viselni. Az ügyfelektől papírokmányt nem vesznek át, annak csak felmutatása szükséges. Ezeken túl a személyes ügyintézés is módosult.
– Az ügyfélszolgálat hétfőtől, november 16-tól online és telefonos ügyintézést biztosít, viszont személyes kontaktus nincs, tehát az ügyfélszolgálat a továbbiakban csak online és telefonon áll rendelkezésre. – mondta Hencz Zsolt, a NHSZ Gyöngyösi Hulladékkezelő Nonprofit Kft. ügyvezető igazgatója.
Az ügyvezető igazgató azt mondja, a házhoz menő lomtalanítás is szünetel a járvány idején. Kiemelte, hogy dolgozóik védelme érdekében szigorú intézkedéseket vezettek be.
– A járatterveket úgy alakítottuk ki, hogy a vonalra kimenő járművek dolgozói ne tudjanak egymással érintkezni, tehát különböző időpontokban, csúsztatással van a reggeli indulás, ezért ha egy kicsi csúszás van, a lakosságtól elnézést kérünk, de muszáj volt így bevezetni. Az irodán belül 3 embernél egy járatnál több nem tartózkodhat. – tájékoztatott Hencz Zsolt.
Hozzátette, az irodai dolgozók A és B csoportban járnak munkába. A hulladékkezelő ügyfélszolgálata hétfőtől-péntekig 8 és 16 óra között érhető el, a képernyőn látható telefonszámon és e-mail címen.