Bővítik a gyöngyösi Bugát Pál Kórház telefonközpontjának automata kezelőjét. A munkát szeptember 21-én végzik délután 6 órakor, ami várhatóan 3 órát vesz igénybe, így ebben az időintervallumban működésképtelenek lesznek a ki-és bejövő hívások. A bővítést követően várhatóan a telefonközpont automata kezelője egyszerre 30 hívást tud kezelni- így a vezetőség reményei szerint ezzel jelentősen javul az intézmény elérhetősége.
Az elmúlt időszakban sokan panaszkodtak, hogy a gyöngyösi Bugát Pál Kórház telefonközpontja nehezen, vagy egyáltalán nem érhető el. A probléma kiküszöbölésére az intézmény több intézkedést is bevezetett:
Július 20-án például fejlesztette saját telefonközpontját és külön idősávokat alakított ki a szakrendelésekhez, hogy a betegek gyorsabban tudjanak kapcsolatba lépni az adott rendelővel, vagy szakorvossal, de sokszor még így is túlterhelt volt a rendszer, így továbbra is fennállt a probléma.
Ezt követően augusztusban Weisz Péter, a kórház főigazgatója levélben tájékoztatott bennünket arról, hogy folyamatosan dolgoznak a probléma kiküszöbölésén, hogy minden beteg a megfelelő ellátásban részesülhessen. Ezért akkor bővítették a telefonközpont kapacitását, új IP rendszerű telefonkészülékeket szereztek be, amellyel gyorsabbá és egyszerűbbé vált a betegek számára az időpontkérés. Emellett folyamatban volt egy elektronikus felületen történő időpontfoglalás lehetőségének megteremtése is.
Szeptember 1-jével ez az intézkedés meg is valósult, így azóta már elektronikusan is lehet időpontot kérni a kórház honlapján. Emellett tájékoztattak arról, hogy néhány szakrendelés kivételével szeptembertől ismét a betegirányítók adnak időpontot a szakrendelésekre és az intézmény ismét tovább bővítette a telefonközpontjának kapacitását.
Most arról tájékoztatta televíziónkat az intézmény, hogy a telefonközpont automata kezelőjének bővítését szeptember 21-én, hétfőn, délután 6 órakor végzik el. A munkafolyamat várhatóan 3 órát vesz igénybe, ezalatt a telefonközponton keresztül történő belső, valamint a ki-és bejövő hívások működésképtelenek lesznek. A bővítést követően azonban a telefonközpont egyszerre 30 hívást tud kezelni, amivel reményeik szerint az intézmény elérhetősége jelentősen javul majd.