Kezdőlap » Hírek - Aktuális » Bővítik a kórház telefonközpontját

Bővítik a kórház telefonközpontját

Bővítik a gyöngyösi Bugát Pál Kórház telefonközpontjának automata kezelőjét. A munkát szeptember 21-én végzik délután 6 órakor, ami várhatóan 3 órát vesz igénybe, így ebben az időintervallumban működésképtelenek lesznek a ki-és bejövő hívások. A bővítést követően várhatóan a telefonközpont automata kezelője egyszerre 30 hívást tud kezelni- így a vezetőség reményei szerint ezzel jelentősen javul az intézmény elérhetősége.

Az elmúlt időszakban sokan panaszkodtak, hogy a gyöngyösi Bugát Pál Kórház telefonközpontja nehezen, vagy egyáltalán nem érhető el. A probléma kiküszöbölésére az intézmény több intézkedést is bevezetett:
Július 20-án például fejlesztette saját telefonközpontját és külön idősávokat alakított ki a szakrendelésekhez, hogy a betegek gyorsabban tudjanak kapcsolatba lépni az adott rendelővel, vagy szakorvossal, de sokszor még így is túlterhelt volt a rendszer, így továbbra is fennállt a probléma.
Ezt követően augusztusban Weisz Péter, a kórház főigazgatója levélben tájékoztatott bennünket arról, hogy folyamatosan dolgoznak a probléma kiküszöbölésén, hogy minden beteg a megfelelő ellátásban részesülhessen. Ezért akkor bővítették a telefonközpont kapacitását, új IP rendszerű telefonkészülékeket szereztek be, amellyel gyorsabbá és egyszerűbbé vált a betegek számára az időpontkérés. Emellett folyamatban volt egy elektronikus felületen történő időpontfoglalás lehetőségének megteremtése is.
Szeptember 1-jével ez az intézkedés meg is valósult, így azóta már elektronikusan is lehet időpontot kérni a kórház honlapján. Emellett tájékoztattak arról, hogy néhány szakrendelés kivételével szeptembertől ismét a betegirányítók adnak időpontot a szakrendelésekre és az intézmény ismét tovább bővítette a telefonközpontjának kapacitását.
Most arról tájékoztatta televíziónkat az intézmény, hogy a telefonközpont automata kezelőjének bővítését szeptember 21-én, hétfőn, délután 6 órakor végzik el. A munkafolyamat várhatóan 3 órát vesz igénybe, ezalatt a telefonközponton keresztül történő belső, valamint a ki-és bejövő hívások működésképtelenek lesznek. A bővítést követően azonban a telefonközpont egyszerre 30 hívást tud kezelni, amivel reményeik szerint az intézmény elérhetősége jelentősen javul majd.


Tovább az archívumra
Hirdetés

Mai műsor

00:00
Képújság
09:00
A keddi adás ismétlése
09:00
Műsorismertetés
09:01
Aktuális - hírek röviden
09:02
Mese - A Platán úti óvónénik bábjátéka - A házikó
09:09
Világörökség - Parádsasvár 
09:16
Reklám
09:20
Aktuális - Gyöngyös és a térség legfrissebb hírei
09:36
Fórum 1. rész – közéleti magazin
10:02
Reklám
10:05
Fórum 2. rész – közéleti magazin
10:30
Aktuális – Gyöngyös és a térség legfrissebb hírei
10:46
Moziklip – mozi magazin - ismétlés
10:58
Turmix – válogatás a legnépszerűbb műsorainkból - ismétlés
11:10
Reklám
11:14
Aktuális – Gyöngyös és a térség legfrissebb hírei
11:30
Képújság
18:00
Műsorismertetés
18:01
Aktuális – hírek röviden
18:02
Hit világa – vallási műsor
18:10
Vidróczki gála 2019 - Vidróczki Mákszem - Mondókás
18:16
Reklám
18:20
Aktuális - Gyöngyös és a térség legfrissebb hírei
18:36
Sport7 1. rész – sport magazin
19:02
Reklám
19:05
Sport7 2. rész – sport magazin
19:30
Aktuális - Gyöngyös és a térség legfrissebb hírei
19:46
A Tapolcai-tavasbarlang - természetfilm
20:10
Reklám
20:14
Aktuális - Gyöngyös és a térség legfrissebb hírei
20:30
Képújság