Meghosszabbítja az áremelésekkel kapcsolatos visszajelzés határidejét a Telenor – erről ma délután közleményt adott ki a cég azt követően, hogy napok óta sorban álltak az ügyfelek.
Aki nem személyesen ment be, az telefonált – ha tudott, ugyanis egy ideje telefonon sem volt elérhető a cég. A Telekomnál még most kapják az értesítéseket az ügyfelek a tervezett áremelésről. Ha ezzel nem értenek egyet, csak jelezniük kell, és az nem lép életbe.
Túlterheltségre figyelmeztet az automata, vagy folyamatosan foglaltat jelez, ha bárki a Telenor telefonos ügyfélszolgálatot hívja. Eredetileg máig jelezhették volna az ügyfelek, hogy ki nem szeretne áremelést. Ma délután azonban egy közleményben tudatták: meghosszabbítják a határidőt.
De nem csak a Telenoros, hanem a Telekomos előfizetőket is érintik a változások.
A Nemzeti Média – és Hírközlési hatóság az előfizetői jogok érvényesülése miatt kötelezte az egyeztetésre a két szolgáltatót. A Telekom és a Telenor is májusban értesítette először az ügyfeleket az emelésről.
A Telekomnál úgy oldották meg, hogy az értesítés után 15 napjuk van az ügyfeleknek, hogy jelezzék, ha nem akarnak többet fizetni.
Ezek a képek még tegnap készültek a Telenor épülete előtt, Gyöngyösön. Az érintettek több órát is várakoztak, hogy bejuthassanak, volt, aki például másodszor tért vissza, mert nem bírta kivárni a sort.
Sokan az utolsó pillanatra hagyták az ügyintézést. Ma reggel is kígyózó sorban álltak az egyik szolgáltatónál.
Egyesek szerint, jobban járnak az emberek, ha díjcsomagot váltanak.
A szolgáltató azt javasolja az ügyfeleknek, ha valaki nem ért egyet a változtatásokkal, a 1220-as telefonszámon is jelezheti. A 6-os menüpontot, majd itt a 2-es opciót választva visszahívást kérhetnek. Aki így jelzi szándékát, júliusban mindenképpen visszahívja egy telenoros ügyintéző, addig pedig nem lép életbe a tarifaváltozás.
Azokra az előfizetőkre, akik egyedi szerződésüket 2015. május 1-jét követően kötik meg, már az új díjtételek vonatkoznak.